Tijdsregistratie via Werktijd.be: nu ook via app!

donderdag 04/07/2019

Speciaal voor socioculturele organisaties ontwikkelden we bij Sociare een superhandige tool om je werktijd of de tijd die je spendeert aan een bepaald project te registreren: Werktijd.be. Aan het begin van 2019 goed voor 200 tevreden organisaties en 3500 gebruikersaccounts.

 

Hoe werkt het precies?

m.werktijd.be is een vereenvoudigde versie van Werktijd.be, geoptimaliseerd voor kleine schermen.

Wat kan je er allemaal mee registreren?

  • werktijd
  • telewerk
  • afwezigheden
  • woon-werkverkeer

Wat kan je er niet mee?

  • tellers raadplegen
  • onkosten registeren
  • instellingen wijzigen

m.werktijd.be heeft wel een start/stop-knop. Je drukt op "Start" bij het begin van de werkdag en op "Stop" aan het eind. Het begin- en einduur worden dan automatisch ingevuld bij de registratie van een blok werktijd.

 

Hoe krijg ik de app op mijn toestel?

Voor Android: Download de app in de Play-store

Voor Iphone: Open de Safari webbrowser, surf naar m.werktijd.be, klik op de share-knop Safari share icon en kies "Add to Home Screen" of "Zet op beginscherm".

 

Aan de slag met werktijd.be: video-tutorials

Heb je al een account maar geraak je maar moeilijk vertrokken? Geen nood: onze collega Felix nam een paar weken geleden een aantal videotutorials op, die je stap voor stap tonen hoe je projecten toevoegt, verlof aanvraagt, een werkrooster wijzigt of een nieuwe werknemer toevoegt.

>> Naar de videotutorials

Daarna nog vragen? We organiseren op 1 oktober ook nog een gratis infosessie over Werktijd.be in Brussel.

 

Nog geen gebruiker van Werktijd.be?

Als Sociare-lid kan je de tool 3 maanden gratis en vrijblijvend uitproberen.

>> Meer info over tarieven & mogelijkheden

>> Direct naar de tool