Sociare ontwikkelde een online tool voor tijdsregistratie, volledig afgestemd op de noden van organisaties uit de socioculturele sector: Werktijd.be.
Wat zijn de mogelijkheden van Werktijd.be?
Medewerkers kunnen online inloggen en hun werktijd en afwezigheden registreren. Zo’n registratie heeft drie voordelen:
- ondersteuning van de personeelsadministratie
Werktijd.be houdt automatisch de totale arbeidsduur, de te nemen inhaalrust en het saldo aan vakantiedagen en andere afwezigheden bij.
Je kunt de opname van telewerk, verlof en andere afwezigheden afhankelijk maken van goedkeuring van de werkgever.
Ook registratie van onkosten en wijze van woon-werkverkeer is mogelijk.
Je kunt het het instrument aanpassen aan de afspraken in de organisatie (wijze van toekenning 20% compensatie voor flexuren) en aan de tewerkstelling van elke werknemer (deeltijder, variabele werkrooster, wel of geen flexuren enz.)
- opvolging van tijdsinvestering per kerntaak in de organisatie
Werknemers kunnen bij elke tijdsregistratie aangeven met welke kerntaken ze bezig zijn. Zo weet je, bijvoorbeeld, hoeveel tijd iemand besteedt aan elk van de projecten waaraan hij/zij werkt.
- uitwisseling met loonverwerkingsprogramma's van sociale secretariaten
Voor klanten van Acerta, Liantis en SD Worx bestaat er de mogelijkheid om registraties uit werktijd.be te importeren in de loonverwerkingsprogramma's van deze sociale secretariaten.
Financieel?
De prijs voor gebruik van de nieuwe tool bestaat uit een jaarlijkse bijdrage afhankelijk van het aantal werknemers. De bijdrage wordt jaarlijks aangepast rekening houdend met indexeringen en uitbreidingen in Werktijd.be.
Aantal gebruikers Bijdrage 2019 (voor alle werknemers samen)
Tot 5 werknemers 47 euro
6 tot 19 werknemers 94 euro
20 tot 49 werknemers 141 euro
Vanaf 50 werknemers 188 euro
Interesse?
Vraag een login via info@sociare.be. Er geldt een proefperiode van drie maanden: je betaalt pas als je de tool nadien wilt blijven gebruiken.